Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

 24 i 26 d'octubre - El contingut és el rei. Taller d'estratègia i creació de continguts de valor (PRESENCIAL)

24 i 26 d'octubre - El contingut és el rei. Taller d'estratègia i creació de continguts de valor (PRESENCIAL)


Presentació dels participants per a poder adaptar els exemples als seus sectors d'activitat. Presentació i lliurament de la plantilla d'Estratègia de Continguts que es pot anar omplint al llarg de les dues sessions. L'activitat combina l'explicació teòrica de cada apartat, amb estones per a l'anàlisi individual i posada en comú per a resoldre dubtes sobre com crear una estratègia de continguts (per exemple, anàlisi de la situació actual o definició del buyer persona). Inclou plantilla. S'ofereixen consells sobre la creació de continguts i es convida a conceptualitzar i redactar un contingut amb podada en comú per a la seva correcció.

Objectius:

  • Aprendre a diferenciar els continguts publicitaris dels continguts de valor.
  • Crear una estratègia de continguts que serveixi als objectius de l'empresa.
  • Aprendre a redactar, crear continguts atractius i a fer curació de continguts.

Adreçat a:

El taller va adreçat a empreses i, en concret, tant al personal directiu com a persones responsables de les diferents àrees de gestió, especialment de comunicació i màrqueting, interessades a crear continguts per a potenciar i millorar la presència digital del negoci.

Consultora:

Tona Codina Farriol

Creativa publicitària en agències multinacionals treballant per a grans marques. Des de 2009, autònoma freelance com a formadora i consultora de comunicació, redactora creativa publicitària i social media manager per a persones emprenedores, pimes, agències i grans empreses, entre altres.

Continguts:

Sessió 1

  • Del màrqueting de continguts a l'estratègia, orígens i definició.
  • L'estratègia de continguts pas a pas.
  • Anàlisi prèvia de la situació actual (marca, mercat i públic).
  • Definició objectius.
  • Usuaris i audiència. Definició del buyer persona.

Sessió 2

  • Els continguts de valor. Què comuniquem i com? Creació de continguts en funció dels objectius. Curació.
  • Tàctica.
  • Execució, accions a desenvolupar i plans de postejats.
  • Anàlisi de resultats. KPI i lectura d'estadístiques.
  • Taller de creació de continguts. Consells de redacció i disseny per a crear continguts a les xarxes.
  • Exercici de creació d'un contingut amb posada en comú i consells de millora.

Horari: Dilluns 24 d'octubre i dimecres 26 d'octubre de 9:30 h a 13:30 h. En format presencial a les instal·lacions de CEDEM:

Palau Firal. Polígon els Dolors. C/ Castelladral, 5-7.

Inscripcions a l' ENLLAÇ

CEDEM – Centre de Desenvolupament Empresarial - Palau Firal de Manresa - C/ Castelladral, 5-7, Polígon Industrial Els Dolors 08243 Manresa +34 93 878 76 25 - cedem@ajmanresa.cat | Mapa web