Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

El CIO i el CEDEM de l'Ajuntament de Manresa mantenen oberts els serveis “online”

El CIO i el CEDEM de l'Ajuntament de Manresa mantenen oberts els serveis “online”


27/04/2020

Tot i que els dos centres romanen físicament tancats, mantenen gran part dels  serveis d’atenció en línia, en horari matinal de 10 a 13 h, i es faciliten números de telèfon i adreces electròniques per atendre les necessitats de cada usuari tant en matèria laboral i de formació com de suport i assessorament a l’emprenedoria i l’empresa.

 

El Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) i el Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM) de l’Ajuntament de Manresa mantenen oberts els seus serveis d’atenció de forma telemàtica durant el període d’alarma a causa del coronavirus.

 

Aquests serveis online s'han donat a conèixer a través de les xarxes socials des de la primera setmana de confinament. En el cas del CEDEM, durant l'estat d'alarma, ha arribat als 1.000 seguidors, gràcies a les píndoles formatives que es fan cada setmana i que es retransmeten a través de la xarxa Instagram.

 

 Atenció en línia al CIO



El CIO fa atenció de dilluns a divendres de 10 a 13 h, trucant al 676 686 914; enviant missatges de WhatsApp i Telegram al mateix número; o bé a través del correu cio@ajmanresa.cat. Si es no pot contactar durant aquesta franja horària, es pot enviar un WhatsApp al 676 686 914 indicant l’horari que esteu disponibles i us atendran amb la major brevetat possible.

 

Els serveis que es mantenen virtualment són els següents :

 

-      Diagnosis ocupacionals i inscripció a la Xarxa Xaloc (per gaudir d'aquest servei en concret, cal disposar la possibilitat de realitzar videotrucades de WhatsApp o d'un compte a Skype)

-      Actualitzacions d'itineraris

-      Informació i assessorament en recerca de feina

-      Inscripció a la Borsa de treball i a les ofertes

-      Gestió d'ofertes per empreses i recerca de persones candidates

 

A més s’ha posat en marxa:

 

-      Un nou servei d'Assessorament legal sobre drets laborals

-      Una borsa de treball especifica per geriatria i serveis sociosanitaris, coordinada amb la que han creat el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. De manera complementària a la inscripció a la borsa, es dona assessorament sobre la formació virtual que el SOC i el Consorci per a la Formació Continua ofereixen a les persones interessades en treballar a residències de gent gran.

 

D’altra banda, si ja sou usuàries o usuaris del servei i teniu una persona tècnica de referència podeu enviar-li la vostra consulta al seu email de contacte. Us respondrà amb la major brevetat possible.

 

També cal recordar que, al propi web de CIO Manresa, s’han posat a disposició un gran nombre de recursos d'utilitat per l'orientació laboral i la recerca de feina així com informacions d'interès relacionades amb la Covid-19.

 

Així mateix s’estan programant sessions d’orientació que s’oferiran a través d’eines de videotrucades i del canal de youtube del CIO. S’informarà d’aquesta programació a través del propi web i de les xarxes socials del CIO.

 

Atenció en línia al CEDEM

 

En relació al CEDEM es manté l’atenció de dilluns a divendres de 10 a 13 h, trucant  al telèfon 679 191 576; enviant missatges de WhatsApp i Telegram al mateix número; o bé enviant un correu electrònic a cedem@ajmanresa.cat

 

Els serveis que es mantenen virtualment són els següents:

 

  1. Serveis a la persona emprenedora:

 

-      Acompanyament i suport tècnic en l’elaboració del pla d’empresa

-      Informació i orientació sobre formes jurídiques

-      Informació i orientació sobre aspectes fiscals

-      Assessorament sobre aspectes legals, permisos i normatives

-      Acompanyament i suport en la recerca de finançament

-      Suport en la capitalització de l’atur

-      Assessorament en la recerca d’ajuts i subvencions

-      Programa Reempresa: Assessorament i suport en la compra-venda de negocis


       2.- Informació i assessorament a l’empresa

 

-      Recerca d'informació especialitzada sobre els diferents àmbits del món empresarial (fiscal, comptable, laboral, comercial, normatives, etc.).

-      Informació i assessorament  sobre els aspectes bàsics de la gestió empresarial, finançament, ajuts i subvencions, anàlisi de viabilitat de projectes, etc

-      Programa Reempresa: Assessorament i suport en la compra-venda de negocis

 

Si ja sou usuàries o usuaris del servei i teniu una persona tècnica de referència, podeu enviar- la vostra consulta al seu correu electrònic de contacte. Us respondrà amb la major brevetat possible.

 

Al propi web del CEDEM es poden trobar recursos d'utilitat per autònoms, comerços i empreses així com informacions d'interès relacionades amb la Covid-19.

 

Finalment, cal recordar que s'estan programant sessions online d'interès per autònoms i empreses, de les que s’informa a través de les xarxes socials i el web del CEDEM.

 

 

CEDEM – Centre de Desenvolupament Empresarial - Palau Firal de Manresa - C/ Castelladral, 5-7, Polígon Industrial Els Dolors 08243 Manresa +34 93 878 76 25 - cedem@ajmanresa.cat | Mapa web